2011-01-20 | 18:30:32

vilja bli


tumblr

Goddagens mitt herrskap!
Kanondag på skolan, på morgonen var man dock bra seg och halvsur pga av att man hade så stor längtan tillbaka till sängen och ligga under det varma täcken(a)! Men efter lunchen så flöt allt på och sköna långa raster i en soffa. Men när vi hade matteprov så skulle jag vrida nacken och då small det till i den, sträckte mig så fruktansvärt mycket och det kändes som jag tappade andan! Så nu ska jag ta mig en lång kokhet dusch och smörja in mig med hudkräm och linement på nacken och göra mig en ansiktsmask! Känner jag är värd det idag. Köpte även Fructis nya shampoo&balsam så vi ska se hur bra de är, älskar verkligen doften av fructis. Imorgon kanske jag hinner blogga på morgonen för jag börjar så lyxig tid som 09.00 nere på stadens gator och torg! Ska bli guldvärt att få börja senare på en fredag. Ni får ha en bra kväll !

dagens låt The lonley island feat akon- I just had sex


puss!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: