2011-01-16 | 17:46:57

Natural Badass


weheartit

Varit uppe i Kramfors hela dagen och tittat på mitt och min brors gamla lag när de spelade, var kul att få träffa alla igen! Efter det åkte vi till en pizzeria där uppe och åt middag, men jag mår fortfarande halvilla hela tiden så jag åt inte ens en halv kycklingrulle, kanske håller på att bli sjuk! Nu ska jag bara smälta maten och vila med lite lugn musik i mina öron och en mysig katt som ligger bredvid en och spinner. Ikväll är det ju SOLSIDAN också, finns inget bättre och roligare program, missa inte det! 20.00 på fyran. Vi hörs lite senare när jag har sovit lite bredvid min katt !

Dagens låt. Diddy,Dirty Money- Coming Home
LOVE
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: