2011-01-23 | 13:11:31

Music for the masses






några av de snygga halsbanden jag fick av min storasyster

Igår hade jag fullt upp så det blev ingen megabloggning, men jag var iallafall uppe på Högslätten. Timrå hade match mot AIK så vi tittade på den. Sedan var det raka spåret hem och åt tacos, skulle faktiskt kunna leva på tacos, det är så himla gott! Speciellt med guacamole nam nam. Och efter maten satt jag mig ner i soffan på mitt rum och började ta itu med att bränna skivor, ska fixa skivor till en cup nere i Eon så jag hade de jag gjorde, vid halv två var jag inne på den sista skivan.
Nu ska jag städa klart mitt rum sedan väntar en lång härlig dusch och en ansiktsmask!

later lovers!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: