2011-01-17 | 20:53:23

LooK Of TodAy


svarttröja by H&M-Svart tight linne by GinaTricot-Gröna Chinos by BikBok- Leggings by H&M-Skor by Converse ALL STAR-
Bälte by "Mormors garderob"-Klocka by Regal-Läderarmband by Marc.

Fick en kommentar om att länka en blogg! Kikade igenom den snabbt så det inte var bara blahblah och det var det inte! En rolig blogg som antar "utmaningar" Tycker ni ska ta er en titt på den! www.hahajagdor.blogg.se . Kika in!

Nu ska jag gå tillbaka till TopModel och sedan ska jag ta mig en dusch och sedan är det ju läggdags! Uuuunderbart!

xoxo


1 Kommentarer
marraan:

haha tack för länken!! du får tillbaka någon dag bara så du vet hihiih



jag tycker du borde visa massa mer outfits och tips på skor osv, du som är så intresserad av det!!



2011-01-20 | 18:50:17
URL: http://hahajagdor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: