2011-01-23 | 21:05:10

dagens I-landsproblem

Har mitt lilla I-landsproblem just nu..Hittar inget att matcha upp med det jag ska ha på mig imorgon,och om de kläderna kommer vara lika fina imorgon som jag tycker de är nu, har iallafall plockat fram hjärtestrumpisarna,svart linne,svart tunika med halvlånga armar och min stora klocka och en kedja att ha på armarna! Får se hur det funkar imorgon, sista problemet jag har att dela med mig är såklart mitt favoritämne,alltså skor!, ska jag ha svarta pumps eller bara ett par vita converse? frågorna är många och snart ger jag upp! Börjar nio imorgon så har god tid på mig på morgonen, kom på en till sak, vad ska jag ha för jacka? HJÄLP****

later foks!

bilder kommer imorgon hur jag löste detta!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: