2011-01-14 | 23:29:45

come outside , and open up your eyes!


whi

Hej på er godingar!
Kvällen har tillbringats i Eon Arena, min brors lag vann!, men dom spelade som dom nyss börjat björnligan, var skitförbannad och även pappa och mamma var det! Man blir frustrerad när man vet de kan så himla mycket mer!!
Kom hem för en timme sedan och under tiden jag varit hemma har jag sett en film och pratat i telefon med en sådan otroligt saknad person, varje gång jag hör rösten så längtar jag tillbaka hur det var förut..
Imorgon drar jag och mina underbara chicas till backen vid tolv så jag skriver inget förrän jag kommer hem och har tinat upp!, blir nog ganska kallt. Ska ta massa bilder så ni ska få se vad fina vänner jag har!
Vi hörs imorgon!

im out, piikz
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: