2011-01-15 | 19:19:57

Bubbelin Style



DET ÄR DAGS FÖR EN LISTA KÄRA LÄSARE

1. Tre namn jag lyssnar till:
Erica, Piikz , Piika
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är så framåt och ofta glad!
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Blir lätt förbannad
4. Detta är jag rädd för: Att någon av mina närmaste ska dö eller bli allvarligt sjuk
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mobilen, Musik och ett glatt humör!
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Hm, inget är omöjligt säger jag bara!
7. Detta tycker jag om att göra: Vara med mina vänner och familj,skidor och ishockey
8. Detta vill jag göra just nu: Gå och lägga mig och vila ett tag!
9. Bästa känslan: När man är kär!
10. Värsta känslan: När man förlorat någon
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: Ärlighet
12. Är jag kär just nu? Nej
13. Jag vill gifta mig: Ja absolut
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Oj jag ska göra massor med skojigt innan jag dör!
15. Min käraste ägodel: Oj,svår fråga, säger min telefon!
16. Något jag vill ha i present: Nya skidor, Ny skidjacka, Nya skidbrillor och Bandana.
17. Detta har jag på mig just nu: Rosa mjukisar och regnbågsfärgad hood.
18. Favoritkläder: CheapMonday jeans och en svart tunika.
19. Favorit djur: Häst!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: rap oftast, även pop och R&B.
21. Favoritlåt just nu: Bybbelin Style-Hoffmaestro
22. Roligaste ämne i skolan?: IDROTT
23. Tråkigaste ämne i skolan: Samhällsekonomi
24. En bok jag gillar: Elsas Mode
25. En film jag älskar: Gladiator
26. Favorit tv-program? The Hills, Laguna Beach
27. Favoritdoft: Beyonces Heat
28. Detta äter jag gärna: Fläskfile och Pommes
29. Dricker helst: Vatten, annars Trocadero
30. Favoritgodis: Hehe Trocaderogodisarna!
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Alperna eller Jamaica
32. Färg på mina ögon: Gröna
33. Min längd: 167cm
34. Jag tror på: mig själv!
35. Jag spelar: Hockey sometimes
36. Person jag beundrar: Mamma&Pappa och min syster
37. Så här bor jag: Stort hus i USA
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga serru!
39. Det här tänder mig: Fina ögon och musklad rygg!, och att de är roliga!
40. Det här gör mig avtänd: Folk som bara snackar om sig själv hela tiden!
41. Favoritfärg: Grön
42. Favoritcitat: Death smiles at us all, all a man can do is smile back!
43. En hemlighet jag vet: Ja den ska jag ju berätta här, pucko som gjort listan
44. Bästa present jag fått: Jag vet inte får alltid bra presenter
45. Senast köpta skiva: köper inte skivor , I make my own
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina ögon
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: oj jag är inte så missnöjd med mig själv!
48. Udda förmåga/egenskap: Oj jag vet faktiskt inte!
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: EN FLUGA!
50. Vad lyssnar du på just nu? T.I- castle walls feat Christina Aguilera
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Åkt skidor!!
52. Var är dina föräldrar födda? BB ? Sverige och på H-sand BB och Gävleborgs BB
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Spotify DJ
54. Vilken är din favoritrestaurang? Vet inte! Finns så många
55. När badade du i en pool senast? Sommras hos min mormor
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja!
57. Hur många barn vill du ha? Inget, eller bara 1 iallafall
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Metal typ, bara jobbigt när dom skriker så jävligt.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nej, får ju inte rösta så spelar ingen roll ;)
60. Vad har du för TV-kanaler? Bra kanaler,massor med kanaler
61. Har du åkt moped någon gång? Ja
62. Har du busringt någon gång? Ja
63. Har du fått felparkeringsböter? Nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Ja
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Göteborg kanske, uppåt är det Piteå
66. Har du en egen trädgård? Nej,får väl låna Mammas
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Po i kungfupanda
68. Kan du alla orden i nationalsången? Ja
69. Badkar eller duschkabin? Båda
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? SALT
71. Favoritpizza? vesuvio
72. Chips eller popcorn? chirres
73. Vilken färg på läppstift använder du? inget läppstift här inte!
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Hahaha kan man göra det, coolt!
75. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
76. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Familjen, Donken
77. Favoritchoklad? Marabou Mjölkchoklad
78. När röstade du senast? aldrig gjort det!
79. När åt du en hemodlad tomat sist? Sommaren 2010
80. Har du vunnit en prispokal någon gång? Massor
81. Är du bra på matlagning? Jadå!
82. Klarar du att tanka själv? Ja
83. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? Nej
84. Pepsi eller Coca Cola? Coca
85. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej
86. Vad var det senaste du handlade? Banankola
87. Har du kräkts offentligt: Ja
88. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Båda kan man väl få ta?
89. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej
90. Har du ringt något betalnummer: Nej
91. Kan man vara vän med sitt ex: Beror väl på!
92. Vem var det du besökte på sjukhus senast: Mig själv,hehe
93. Hade du mycket hår som liten bebis: Nej
94. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: "Erica här,kan inte svara men lämna ett meddelande så ringer jag upp så fort jag kan"
95. Vad har du i din väska: Lypsyl, Plånboken
96. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: Se på film, kan inte sova annars
97. Vad är du tacksam för idag: Att min bästa vän följde med till backen!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: