2011-01-20 | 21:58:19

awake my soul





by duffy flair,style and basic instinct.
Jag har redan tagit med mig dessa godingar hem i en påse för sisådär 2veckor sedan! Finns på Scorett för bara 500:- lappen! Hur sköna som helst att gå i och funkar superbra till både tighta jeans och leggings!


American by Tommy Hilfiger
Tänk er dessa i sommar, med ett par avklippta jeans och en stor tröja och pilotbrillor, håret ska vara rufsigt och helt ostyrt! Tror dessa är ett måste i sommaren 2011. Dessa godingar får du för 2100:- på Scorett, de är dyra men de är en märkessko och äkta läder, finns det något bättre en doften av en lädersko! Im lovin it.


by Scorett
Jag älskar sådana skor!! finns absolut inget snyggare än när man matchar upp ett par ljusa jeans med sådana skor! Var hur nära som helst att jag köpte dessa men jag valde ett par kängor istället som kändes mer lägligt för vintern än att halka runt i dessa! De kostar 1199:-.


Nu är det dags för skogalningen att gå till sängs och se film och njuta en liten stund av att jag börjar klockan 09.00, vet att jag sagt det massor med gånger idag men jag är så nöjd över det! Vi hörs imorgon bitti.

Goodnight foks! ttyl
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: